Hotline
Support af branchekendere og it-eksperter
En af vores vigtigste opgaver er at hjælpe dig hurtigt, let og sikkert videre, når du har brug for support. Vores hotline tilbyder lokal brancheviden understøttet af globale teknologiressourcer, så du – uanset hvor du befinder dig i verden – kan regne med, at vi forstår dine behov, ønsker og krav, og at vi formår at arbejde i fuld overensstemmelse med lokalt gældende regler.
Vi gør det hurtigt og let for dig
Vores standard hotline er åben
Mandag – torsdag kl. 08:30 – 16:30
Fredag kl. 08:30 – 16:00
Har du behov for support uden for disse tider, indgår vi meget gerne en særlig virksomhedsaftale med dig om f.eks. 24/7/365 support.
Kontakt os for at høre nærmere.
Vi er klar, når og hvor du har brug for os
Pr. mail
Pr. telefon
fordi det ind imellem kan være lettere at forklare et problem over telefonen (evt. med støtte af TeamViewer) end at lave en skriftlig beskrivelse
På både dansk og engelsk
Vores viden- og branchestærke supportmedarbejdere forstår, om dit problem er driftskritisk
Norma LIVE
Skab målbar vækst med kunstig intelligens til live ruteplanlægning og -optimering
Go4TMS
Business Central
Sæt strøm til fremtidssikrede it-løsninger og højeste kvalitet i leverancen