Hotline

Support af branchekendere og it-eksperter

En af vores vigtigste opgaver er at hjælpe dig hurtigt, let og sikkert videre, når du har brug for support. Vores hotline tilbyder lokal brancheviden understøttet af globale teknologiressourcer, så du – uanset hvor du befinder dig i verden – kan regne med, at vi forstår dine behov, ønsker og krav, og at vi formår at arbejde i fuld overensstemmelse med lokalt gældende regler.

Vi gør det hurtigt og let for dig

T: +45 8686 7010
E: support@d-ps.dk

Vores standard hotline er åben

Mandag – torsdag kl. 08:30 – 16:30
Fredag kl. 08:30 – 16:00

Har du behov for support uden for disse tider, indgår vi meget gerne en særlig virksomhedsaftale med dig om f.eks. 24/7/365 support.

Kontakt os for at høre nærmere.

D&P Solutions Hotline

Vi er klar, når og hvor du har brug for os

N

Pr. mail

N

Pr. telefon

fordi det ind imellem kan være lettere at forklare et problem over telefonen (evt. med støtte af TeamViewer) end at lave en skriftlig beskrivelse

N

På både dansk og engelsk

N

Vores viden- og branchestærke supportmedarbejdere forstår, om dit problem er driftskritisk

Norma LIVE

Skab målbar vækst med kunstig intelligens til live ruteplanlægning og -optimering

Go4TMS

Tilpas din forretning til i morgen ved at tage hånd om dine udfordringer i dag

Business Central

Sæt strøm til fremtidssikrede it-løsninger og højeste kvalitet i leverancen

D&P Solutions ApS

D&P Solutions ApS

Jernbanegade 23
DK-4000 Roskilde
Denmark

T: +45 8686 7010
E: info@d-ps.dk